Fancy Chocolate & Pinata

Fancy Chocolate & Pinata

Wednesday 8 May 2013

Order dari Borneo & buat Borneo

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera ^__^

Disember tahun lalu, Umi mendapat tempahan dari kawan baik Umi, seorang kawan dari zaman sekolah, seorang lagi kawan di zaman Universiti. Mereka berdua antara yang memberi sokongan penuh dalam kemunculan Fancy Chocolate & Pinata dalam dunia bisnes makanan. Hehe.. Bila kawan2 teruja tengok Umi nak mulakan bisnes, apa lagi Umi sendiri, hati rasa seronok dan semangat semakin berkobar-kobar. Otak pun xberhenti berfikir untuk berkreativiti.Hehe..SUBHANALLAH.

Mula2 kawan sekolah Umi, Ain namanya tempah coklat untuk celebrate birthday BF dia, orang Sarawak, silap la.Sabah bah. Pening juga dia nak pilih design sebab Umi kan ada banyak design coklat. Tapi warna dia dah confirm nak Hitam~Kuning Harimau Malaya..heheh. Akhirnya pilihan muktamad dibuat, Ain nak Lolichoc konsepnya macam kek yang ada gambar2 diorang sejak mula berkenalan hinggalah sekarang dengan ucapan birthday tulisan Umi sendiri..Semua sekali 24 btg Lolichoc.

Inilah hasilnya, jom tengok ^__^


~ HePY BuFdAy DeAR~


~ 4 gambar di atas ni pakai camera Umi, nampak malap,hihi..


~ Terima Kasih Ain Semarak ^__^

Ok, sambung kepada order kawan universiti Umi, Namanya Sharifah tapi dipanggil Cici. Cici ni ada di Sabah,tapi order coklat untuk hantar pada anak saudaranya di Seremban, Negeri Sembilan. Juga memilih Lolichoc Edible Image, dengan gambar dia, anak saudaranya dan Ultraman bersaudara.ehh banyak juga adik beradik Ultraman ni rupanya. Jenuh Google cari gambar Ultraman.hihi. Tapi, Umi xkisah, asalkan customer puashati dan happy ^__^.

Jom tengok coklat Cici pulak, 50 btg Lolichoc dengan ucapan Nana Love Amier ~ :

grey

white

yellow


peach

turqoise

red

semua sekali 

masuk kotak

~PosLaju



~ PrintScreen dari Page FB Fancy Chocolate & Pinata. hehe..Terima kasih, Cici ^__^

So, kepada anda yang berminat dengan Lolichoc Edible Image ni, bolehlah buat tempahan dengan Umi, boleh tempah gambar sendiri, nak tambah perkataan pun boleh kat gambar tu, terpulang pada anda. Umi jamin anda puashati ^__^

Bak kata Emak & Abah Umi..~

ehheheh...^__^






  




No comments:

Post a Comment