Fancy Chocolate & Pinata

Fancy Chocolate & Pinata

Friday 19 July 2013

Tambat Hatinya & Kejutan!

Salam Sejahtera semua yang singgah di blog Fancy Chocolate & Pinata. ^__^

Semoga anda ceria pada hari ini sepertimana Umi yang rasa ceria bila teringat tempahan yang ingin Umi ceritakan dalam entry ini.

Setelah Umi membuat beberapa rujukan dan bacaan mengenai kaedah pembungkusan coklat bagi mengelakkan kejadian tak diingini berlaku, Umi mendapat tempahan daripada kawan seperjuangan di UUM dulu, iaitu Cici, yang pernah menempah Lolichoc Ultraman untuk saudaranya sebelum ini. Kali ini coklat mahu disampaikan kepada kenalannya yang tinggal di Sepang, dan Cici di Sabah ^__^.

Cici memilih praline coklat berbentuk 3D Cupcake berwarna warni untuk temannya dengan ucapan "A Gift For You" sebanyak 35 biji.

~ pink-purple-kuning-hijau

~A Gift For You~

~ respon customer di Facebook Page ^__^

ALHAMDULILLAH coklat sampai dalam keadaan yang selamat dan penerima hadiah ini juga gembira. Terima kasih atas kepercayaan yang diberikan. Janji kami kepada para pelanggan ialah akan mengembalikan bayaran 100% jika berlaku sesuatu kepada produk. Memilih untuk coklat yang baru juga diterima. Umi gembira dengan pekerjaan Umi. Semoga anda di luar sana juga bergembira dengan setiap bidang yang anda pilih dan ceburi. Semoga rezeki kita semua diberkati dan dirahmatiNya. Aamiin. ^__^


No comments:

Post a Comment